Έχει αρθρογραφήσει κατά καιρούς σε εφημερίδες, ηλεκτρονικά περιοδικά και blogs (Documento, Ημερησία, Πριν, Iskra, Ovi, Alma Radio) για οικονομικά και κοινωνικοπολιτικά θέματα, ενώ δημοσιεύει ποιήματα και flash fiction ιστορίες και βιβλιοκριτικές σε λογοτεχνικές σελίδες, ηλεκτρονικά μέσα και εφημερίδες.
Έχει συμμετάσχει στα συλλογικά έργα: Αστυνομικές Ιστορίες (συλλογή διηγημάτων, 24 Γράμματα, 2020), Μονοπάτια της γραφής – συλλογή ιστοριών flash fiction (Εντύποις, 2020), Κόκκινος συναγερμός (συλλογή διηγημάτων σε ηλεκτρονική μορφή της ομάδας Φίλοι Αστυνομικής Λογοτεχνίας, 2020), Pandemia (συλλογή διηγημάτων σε ηλεκτρονική μορφή της λογοτεχνικής σελίδας Nyctophilia.gr, 2020), καθώς και στις ποιητικές συλλογές Ποιητικές Συμπλεύσεις 3, Ρευστά όρια (Εντύποις 2019) και Τολμηροί Στίχοι (My Story, 2020). Διηγήματά του έχουν διακριθεί σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς. Το 2019 κυκλοφόρησε το πρώτο του μυθιστόρημα με τίτλο Χρήσιμοι Ηλίθιοι από τις εκδόσεις Κύφαντα.
Από τον Φεβρουάριο 2021 είναι μέλος της Ελληνικής Λέσχης Συγγραφέων αστυνομικής Λογοτεχνίας (ΕΛΣΑΛ).
Χρήσιμοι ηλίθιοι (2019), Κύφαντα
Αβαριτία (2021), Κύφαντα
Συλλογικά έργα
Ρευστά όρια (2019), Εντύποις
Μονοπάτια της γραφής (2020), Εντύποις
Τι κάνεις ρε; (2021), Κύφαντα
Αβαριτία – Άντυ Βρόσγος
Αναλαμβάνοντας να βρει τον Δήμο Τερζή, έναν πλούσιο γόνο που δεν έχει δώσει σημεία ζωής για μέρες, ο δημοσιογράφος Γρηγόρης Δημητρίου δεν μπορούσε να φανταστεί ποτέ την ευκολία με την οποία θα άρχιζαν να στοιβάζονται πτώματα γύρω του. Πόσο μάλλον την πιθανότητα το επόμενο να είναι το δικό του. Ο αστυνόμος Πέτρος Αποστόλου καλείται να βάλει ένα τέλος σε αυτό το γαϊτανάκι του αίματος, βαδίζοντας σε μονοπάτια που τα όρια ανάμεσα στην αστραφτερή σόουμπιζ και τον σκοτεινό υπόκοσμο είναι δυσδιάκριτα. Και για να το κάνει αυτό, πρέπει πρώτα να υπερνικήσει τις εμμονές του.
Μυθιστόρημα, Κύφαντα, 2021, 282 σελ.
Χρήσιμοι ηλίθιοι – Άντυ Βρόσγος
… Συνεχίζεται το θρίλερ με την “κλοπή του αιώνα” που έγινε στην Εθνική Πινακοθήκη. … Γύρω στις 04:30, ο δράστης, αφού απενεργοποίησε τον συναγερμό, παραβίασε πόρτα αλουμινίου εξωτερικού χώρου και εισήλθε στον χώρο της έκθεσης. … Άρπαξε τους πίνακες και στη συνέχεια κάθισε στα σκαλιά που οδηγούν στο υπόγειο και με ένα κοπίδι αφαίρεσε τα κάδρα. Οι κινήσεις του καταγράφηκαν από τις κάμερες ασφαλείας της Πινακοθήκης. …
Ο Τύπος, Ιανουάριος 2012
Αναρωτήθηκε τι διάολο είχε συμβεί αυτήν τη φορά. Του ξέφυγε μια βρισιά. Η σειρήνα εξακολουθούσε να χτυπάει στο δαιμονισμένο της τέμπο. Ξαφνικά ένιωσε λες και στην πλάτη του κυλούσαν παγάκια και μια ανατριχίλα διαπέρασε τη σπονδυλική του στήλη… … Ο Άρης κινήθηκε προς τη Σπύρου Μερκούρη χωρίς να κοιτάζει πίσω του. Προσπαθούσε να καλμάρει τον ρυθμό που περπατούσε και θύμιζε περισσότερο βαδιστή στην τελική ευθεία. … Οι σκέψεις του ήταν ένα κουβάρι χωρίς άκρη… Δεν καταλάβαινε τίποτα και φοβόταν… Φοβόταν πολύ…
Μυθιστόρημα, Κύφαντα, 2019, 218 σελ.
Πηγές: Biblionet, Κύφαντα