Παράλληλα ασχολείται και με τη λογοτεχνία.
Η διαθήκη (2015), Λεξίτυπον
Κέχρα (2019), Λεξίτυπον
Cry the beloved people (2022), Λεξίτυπον
Cry the beloved people – Λίλη Αποστολίδου
Δύο νουβέλες
«… Κοιμόταν γυμνή, το στρώμα της λαμπεροί, κίτρινοι πολυέλαιοι. Μέσα στην απόλυτη σκοτεινιά της κάμαράς της, φωτιζόταν μόνο το σώμα της. Έξω λυσσομανούσε η μάχη. Δεν κουβαλούσε υπάρχοντα ή περιουσία, παρά μόνο την ψυχή της. Στην πραγματικότητα, είχα σιχαθεί τον πόλεμο από την πρώτη μέρα που κατατάχθηκα στις σειρές του, γι’ αυτό κι εξ αρχής φοβήθηκα με την αθωότητά της. Μας περίζωνε ένας αλαλάζων χρόνος, βρισκόμασταν διαρκώς ενάντια σ’ ό,τι είχαμε …»
Ένα μεγάλο μέρος της νουβέλας «CRY THE BELOVED PEOPLE», διαδραματίζεται στον πόλεμο. Ο πόλεμος θ’ αλλάξει ριζικά τη ζωή τού ήρωα και θ’ αποτελέσει τον βαθύτερο λόγο που, μετά την επιστροφή του στη χώρα του, θα θελήσει να διοριστεί στην «Επαρχία του Πάγου». «Μου ζήτησε να της περιγράψω τα σχολεία στην Επαρχία του Πάγου. Δεν είχα, όμως, ποτέ δει σχολεία παραδομένα διά παντός στη χιονοθύελλα και ούτε μπορούσα να φανταστώ καν τα παιδιά».
«… Όταν μου ζήτησαν να μοιρολογήσω τη λιμνοθάλασσα, μ’ έπιασε χτυποκάρδι. Ήξερα τα ηλιοβασιλέματά της, όλες τις ανατολές της. Αν έκλεινα τα μάτια μου, θα μπορούσα να σου περιγράψω κάθε ώρα της μέρας τα χρώματά της. Όμως τώρα, πώς θα τραγουδούσα το τέλος της; Φαντάστηκα ότι η λιμνοθάλασσα ήταν γυναίκα, πανέμορφη στο φούντωμα της νιότης της, καθόταν μέσα σε λιβάδια από μαργαρίτες, τα χέρια της δεμένα γύρω από τα λυγισμένα γόνατα, πίσω της ανάγλυφες οι ψυχές τη νανούριζαν. Την εικόνα της ακολούθησαν οι στίχοι μου …»
Στο «Λάφυρο της φαντασίας», η ηρωίδα θ’ αποχωριστεί τα μοιρολόγια της, μια ντάνα όλα τα τετράδιά της θα τα δώσει στον εραστή της. Μαζί με τους στίχους της, όμως, θα χάσει και την έμπνευσή της. Η αναζήτησή τους θα μετατραπεί σ’ ένα ταξίδι στον κόσμο της μοντέρνας τέχνης και των χρηματιστηρίων της και περισσότερο ακόμη σε μια περιπλάνηση στην ίδια τη φαντασία…
Νουβέλες, Λεξίτυπον, 2022, 194 σελ.
Κέχρα – Λίλη Αποστολίδου
“… Το λεωφορείο είχε ξεκινήσει τη διαδρομή του με μοναδικό σκοπό την εξαφάνισή του, εμείς οι υπόλοιποι απλώς έτυχε να είμαστε συνεπιβάτες του. Ποιος μπορεί να φοβόταν ένα τέτοιο ανθρωπάκι; Γιατί απλώς δεν τον έθαβαν σε μια από τις φυλακές τους ή δεν τέλειωναν μαζί του με πιο ανώδυνα μέσα; …”
Η τρελή διαδρομή του λεωφορείου στο οποίο επιβαίνουν τα πρόσωπα της ιστορίας θα συνδέσει δια παντός τις ζωές τους. Από ’κει και πέρα θ’ αρχίσει η αναμέτρησή τους ή ό,τι τουλάχιστον εμφανίζεται ως αναμέτρηση…
Τη νουβέλα συμπληρώνει, αν όχι συνδιαμορφώνει, η εξωτική ομορφιά μιας γυναίκας και ο εκδιωγμένος κόσμος ενός νησιού, της Κέχρας. Στο έδαφος του νησιού γίνεται πόλεμος, η επίσημη όμως ανθρωπότητα αρνείται να τον αναγνωρίσει…
Νουβέλα, Λεξίτυπον, 2019, 70 σελ.
Η διαθήκη – Λίλη Αποστολίδου
Η υπόθεση του βιβλίου ξεδιπλώνεται μέσα από την αφήγηση της Μεταξίας. Η σύγκρουσή της με τον αδελφό της για τη διαθήκη του παππού τους ή καλύτερα το όνειρο του παππού που πήρε σάρκα και οστά στη διαθήκη, φτάνει στα άκρα. Η αίσθηση της μοναξιάς και της διάψευσης είναι διάχυτη στη νουβέλα. Το τέλος είναι απροσδόκητο και σε αντίθεση με το υπόλοιπο έργο…
Νουβέλα, Λεξίτυπον, 2015, 61 σελ.
Πηγές: Biblionet, Λεξίτυπον