Ο συγγραφέας είναι και ο ντράμερ των Tango with Lions, ενός από τα πιο ξεχωριστά συγκροτήματα της αγγλόφωνης Aθηναικής σκηνής.
Τορκί μπαρ (2021), Έρμα
Διηγήματα
Ιπποκράτους και Ασκληπιού γωνία (2019), Κέλευθος
Αφηγήσεις
Χόλι Μάουντεν (2017), Κέλευθος
Βραβεία-Διακρίσεις
Χόλι Μάουντεν – Βραβείο Νέου Λογοτέχνη – Περιοδικό “Κλεψύδρα”/”Έναστρον” 2018
Τορκί μπαρ – Νίκος Βεργέτης
«Θέλω να με θυμάστε σαν μια προοπτική, σαν κάτι που δεν μπόρεσα ποτέ να γίνω, σαν μια ανεκπλήρωτη ιστορία· μόνο με αυτό τον τρόπο θα συνεχίσω να υπάρχω».
Ένα σπονδυλωτό μυθιστόρημα για τις συγκυρίες και τις ασυνέχειες, το μοίρασμα και τη συνύπαρξη, τη λήθη και τη μνήμη. Μα πρωτίστως ένα οδοιπορικό για το χάος της ανθρώπινης ύπαρξης και τον Διάβολο που κρύβουμε μέσα μας.
Μυθιστόρημα, Έρμα, 2021, 200 σελ.
Ιπποκράτους και Ασκληπιού γωνία – Νίκος Βεργέτης
«Φόρεσα το σκούρο λαχανί μπουφάν με προοπτική να επιδοθώ στο γνωστό μου περπάτημα μέχρι εξαντλήσεως. Σε ένα σχεδόν αέναο περπάτημα με προορισμό την ανυπαρξία. Άλλοι επιλέγουν το σιδέρωμα, άλλοι το πλέξιμο, άλλοι μια συλλογή γραμματοσήμων… Ο δικός μου τρόπος ενάντια στη μνήμη είναι το περπάτημα. Ένα διαρκές περπάτημα χωρίς πού και γιατί, μέχρι το σώμα να εξαντληθεί τόσο που να μην αφήνει χώρο στο μυαλό για τα γνωστά του διαολεμένα παιχνίδια».
Περιφέροντας αδιάκοπα το σαρκίο μας στους δρόμους της πόλης, γοητευμένοι αλλά και μπουχτισμένοι απ’ τον αμείλικτο ρεαλισμό της, γυρεύουμε τον μη τόπο. Τη γωνιά όπου θα υφάνουμε τον ιστό της ουτοπίας μας.
Είκοσι τρία διηγήματα αστικού σουρεαλισμού με άξονα τον χρόνο, τη μνήμη και τη λήθη, την απώλεια, τον έρωτα, τον υπαρξιακό τρόμο, την αλήθεια και το ψέμα, τη χυδαιότητα των νικητών και τη γοητεία των ηττημένων. Κοινή συνισταμένη, μια «νεκρή» ζώνη: Ιπποκράτους και Ασκληπιού γωνία.
Διηγήματα, Κέλευθος, 2019, 136 σελ.
Χόλι Μάουντεν – Νίκος Βεργέτης
Χόλι Μάουντεν: ο γλυκόπικρος, παραληρηματικός μονόλογος ενός ετοιμοθάνατου, που μπροστά στη γυναίκα του ανασύρει μνήμες, προβαίνει σε αποκαλύψεις, μπερδεύει ψέματα κι αλήθειες, φοβάται, αυτοσαρκάζεται, ζηλεύει, ενθουσιάζεται, προκαλεί, στοχάζεται.
“…έχει ξημερώσει, κοίτα να δεις, την καλύτερη ώρα ξύπνησα, έχει αυτόν τον ήλιο τον όμορφο, τον διακριτικό, έτσι είναι ο ήλιος το ξημέρωμα, διακριτικός, ευγενικός, γι’ αυτό δίνει αυτό το υπέροχο φως, σαν τους ανθρώπους είναι κι ο ήλιος, βγαίνει δειλά δειλά με ένα ίσως, με ένα τεράστιο μάλλον στο κεφάλι του, γεμάτος απορίες, αναρωτιέται, λες να μην πρέπει να βγω; μήπως κάνω λάθος; μετά, όταν βλέπει ότι τον δέχονται με χαρά και τον καλωσορίζουν αρχίζει να παίρνει τα πάνω του και γίνεται όλο και ζωηρότερος, σιγά σιγά γεμίζει με έπαρση μέχρι που το μεσημέρι, γύρω στις τέσσερις, φτάνει στο αποκορύφωμα της χυδαιότητάς του, μας τρίβει στη μούρη τη δύναμή του, μας δείχνει ποιος είναι το αφεντικό, εξαντλεί κάθε στάλα υπομονής, και όταν βλέπει ότι έχουμε πια αγανακτήσει και είμαστε έτοιμοι να σηκώσουμε μπαϊράκι, φοβάται και αρχίζει να μαζεύεται, ξαναγίνεται διακριτικός, γεμίζει με ευγένεια και σιγά σιγά αποσύρεται περιμένοντας την επόμενη φορά που θα ξαναχτυπήσει, έτσι δεν είμαστε κι εμείς; τα ίδια δεν κάνουμε;”
Βραβείο Νέου Λογοτέχνη – Περιοδικό “Κλεψύδρα”/”Έναστρον” 2018
Αφήγημα, Κέλευθος, 2017, 140 σελ.
Πηγές: Biblionet, Κέλευθος, Έρμα