Κατάγεται από φτωχή οικογένεια εσωτερικών μεταναστών. Έχει εργαστεί ως ιδιωτική υπάλληλος, μικροεπαγγελματίας, εργάτρια.
Τα δημιουργήματά της είναι βγαλμένα απ’ τη ζωή τής σύγχρονης πραγματικότητας. Αυτής με τις τεράστιες κοινωνικές ανισότητες. Γι’ αυτό κι αποτυπώνουν ανάγλυφα τα βάσανα και τις χαρές των “καθημερινών” ανθρώπων. Των ανθρώπων τής “διπλανής” πόρτας. Των ανθρώπων τού μόχθου και της βιοπάλης. Θεωρώντας δε ότι τα έργα της θα ήταν μάλλον περιττά αν έμενε στις διαπιστώσεις, αποκαλύπτει το ίδιο ανάγλυφα και την αιτία, δείχνοντας εντέλει τη διέξοδο.
Τελικά, ο έρωτας είναι κεραυνοβόλος (2005), Σύγχρονη Εποχή
Ρεβάνς για 2 (2010), Golema
Διηγήματα
Αγία πεθερά (2013), Εντός
Ποίηση
…Δ! Τραγουδοποιήματα (2012), Golema
Παιδική και εφηβική λογοτεχνία
Έλο Καραμέλο! (2013), Εντός
Θεατρικά έργα
Αφελίδες και παραλίδες (2013), Εντός
Αγία πεθερά – Καλή Γκέλμπεση
Πεθερόπληκτοι και πεθερόπληκτες όλου τού κόσμου ενωθείτε! Η ισχύς εν τη ενώσει, κι η …αγία πεθερά σ’ ελεύθερη πτώση…
…Οι απανταχού πεθερόπληκτοι-πεθερόπληκτες, κατέφτασαν αυθορμήτως στο χωριό οργανωμένοι σε ισχυρή συμμαχία, κόντρα στην αιώνια τής ραδιο-αρβύλας, απύθμενη βλακεία… Κανονικό συλλαλητήριο!
Μάρτυρες όλοι στο γάμο τής Λευτεριάς και του Αρίστου. Μπροστά-μπροστά οι κοπελιές, ασύγκριτα δυναμικές! “Λευτεριά προχώρα, σε θέλει όλη η χώρα!”, εμψυχώνουν με την αλληλεγγύη τους την νύφη, που τις καλωσορίζει με τ’ αριστερό χέρι σηκωμένο ψηλά και σφιγμένη τη γροθιά.
Μα κι ο γαμπρός σταράτα, φιλότιμο και μπέσα τής ζήσης του η στράτα, μ’ ανάστημα ψυχής τρανό, κρατά τρυφερά την αγαπημένη του αγκαλιά, χαϊδεύοντας ολοένα την …στρογγυλεμένη της κοιλιά.
Κι η …αγία πεθερά;;; Απλά, …ξεδοντιάστηκε για πάντα και προκαταβολικά.
Διηγήματα, Εντός, 2013, 88 σελ.
Αφελίδες και παραλίδες – Καλή Γκέλμπεση
Ο Αφελίδης είναι “…συνετός” υπάλληλος του Παραλίδη. Τον θαυμάζει, τον ευγνωμονεί και τον προσκυνάει, πεισμένος πως δεν μπορεί να ζήσει χωρίς αφεντικό. Σαν το σκυλάκι μου δηλαδή…
Αυτός και η άνεργη γυναίκα του, “χορταίνουν” με τα όνειρα… Γι’ αυτό και δεν κάνουν το παραμικρό για να πάρουν τα όνειρα σάρκα και οστά.
Με ξερό ψωμί και μισαδάκια τσιγάρα βολεύονται για να βγει ο μήνας και “ζούνε” την καλοπέραση μέσα απ’ τις ζωές άλλων…
Προς τα έξω όμως το παίζουν λεφτάδες, μα και διπλογελοιοποιούνται φορώντας ως και πανάκριβα παρδαλά μοντελάκια, αποφόρια των Παραλίδων…
Ο γιος τους όμως, ο “σωτήριος” Σωτηράκης, 8-9 χρονών παιδάκι, είναι το ακριβώς αντίθετο απ’ τους αφελίδες γονείς του. Όχι τυχαία. Απλά, τον ατσαλώνει ο θείος του. Ένας εργάτης συνδικαλιστής.
Σαρκαστικό βιβλίο με …σφραγίδα του το αστείρευτο γέλιο(!!!), μα κυρίως την απέραντη αισιοδοξία και την ολοζώντανη ελπίδα που δίνει ο μικρός μας ήρωας!
Θεατρικό, Εντός, 2013, 48 σελ.
Έλο Καραμέλο! – Καλή Γκέλμπεση
…Ο παιχνιδιάρης ολόλευκος Έλο Καραμέλο με τη φουντωτή ουρά και ο μικρός κιθαρίστας Ίαν, γίναν φίλοι κολλητοί. “Αυτοκόλλητοι”. Οι ανάγκες τής ζωής όμως, απείλησαν να τους χωρίσουν…
Ανυπεράσπιστος ο Έλο Καραμέλο, μπήκε σε περιπέτειες…
Ο Ίαν, μέσα στην ανείπωτη θλίψη του και την προσπάθειά του να βρει τον τετράποδο φίλο του, βρίσκει την αληθινή φιλία στην καινούργια του πατρίδα.
Μεταναστόπουλα σαν κι αυτόν και Ελληνόπουλα, σμίξαν μαζί του σε μια όμορφη παρέα. Με συμπαράσταση και αλληλεγγύη ανάμεσά τους. Ένας για όλους και όλοι για έναν…
Άραγε, τούτη η άδολη φιλία θα γίνει κι η αφορμή να ξανασμίξουν ο Ίαν με τον Έλο Καραμέλο;
Μια τρυφερή ιστορία με μηνύμαα αλτρουϊσμού, αγάπης και εμπιστοσύνης.
Παιδική και εφηβική λογοτεχνία, Εντός, 2013, 48 σελ.
…Δ! Τραγουδοποιήματα – Καλή Γκέλμπεση
Για να μη χάνεις στιγμή το δρόμο σου και να εμποδίζεις αυτούς που προσπαθούν να στον φράξουν, δύο είναι τα προαπαιτούμενα:
1. Να γνωρίζεις από που έρχεσαι, για να ξέρεις και που πας.
2. Ν’ ακολουθείς μια στάση ζωής τέτοια, που πεθαίνοντας να μπορείς να πεις με περηφάνια: Μπράβο μωρέ, άξιζε να ζήσω!!!
Ποίηση, Golema, 2012, 32 σελ.
Ρεβάνς για 2 – Καλή Γκέλμπεση
Ο έρωτας στο εδώλιο του κατηγορουμένου. Δικαστής, κατήγορος και συνήγορος υπεράσπισης, η ίδια η ζωή. Τόσο μπερδεμένη… Μα γίνεται κυριολεκτικά άνω-κάτω, όταν αυτός ο έρωτας βρίσκεται όμηρος των ουσιών. Με την “περίεργη” ανάμειξη της αστυνομίας δε, το κουβάρι μπλέκεται ακόμη χειρότερα. Τ’ άδικο δικαιώνεται. Το δίκιο αντιστέκεται, οργανώνεται κι αντεπιτίθεται! Η αγωνία κόβει την ανάσα… Μια “ιστορία” γραμμένη σε πρώτο πρόσωπο, ώστε να τη “βιώνει” ο αναγνώστης και όχι απλά να τη διαβάζει. Αφηγητές, εναλλάξ, οι δυο βασικοί ήρωες του έργου: Ο Ανέστης και η Ηλέκτρα.
Μυθιστόρημα, Golema, 2010, 415 σελ.
Τελικά, ο έρωτας είναι κεραυνοβόλος – Καλή Γκέλμπεση-Γκιούνη
Ένα μυθιστόρημα σύγχρονο του σήμερα, όπου καταγράφεται ο αγώνας των απλών ανθρώπων που αναζητούν δουλειά, που δίνουν καθημερινά τη μάχη της βιοπάλης, με τις χαρές τα βάσανα, τις δυσκολίες, τις αναποδιές, που παλεύουν να ζήσουν, να ερωτευθούν, να χαρούν. Μέσα σ’ ένα περιβάλλον κοινωνικοπολιτικό που αναπαρίσταται ανάγλυφα, που είναι αυτό που ζει η πλειοψηφία των εργαζόμενων, των λαϊκών στρωμάτων.
Διαπερνά το μυθιστόρημα η σύγχρονη πολιτική πραγματικότητα, οι πολιτικές που υλοποιούν οι κυβερνήσεις, η στάση των κομμάτων με τις τοποθετήσεις τους σε βασικά πολιτικά ζητήματα.
Καταδεικνύεται ότι, τελικά, μόνο ο έρωτας είναι κεραυνοβόλος, ενώ η διαδικασία διαμόρφωσης πολιτικής συνείδησης είναι αργή, βασανιστική και όχι ευθύγραμμη.
Η μυθιστορηματική πλοκή είναι γρήγορη και οι χαρακτήρες των προσώπων ζωντανοί, αληθινοί, χωρίς φτιασιδώματα και υπερβολές, υπάρχουν και σκηνές δοσμένες με πολύ χιούμορ.
Μυθιστόρημα, Σύγχρονη Εποχή, 2005, 411 σελ.
Πηγές: Biblionet, Εντός, Golema, Σύγχρονη Εποχή