Κωνσταντίνος Παλίλης

Κωνσταντίνος Παλίλης

Ελληνες λογοτέχνες
Ο Κωνσταντίνος Παλίλης είναι συγγραφέας και σκηνοθέτης.
Γεννήθηκε το 1990, στον Πειραιά. Είναι πτυχιούχος του εργαστηρίου δηµιουργικής γραφής Tabula Rasa, ενώ έχει παρακολουθήσει και σεµινάρια υποκριτικής. Έχει γράψει και σκηνοθετήσει σε συνεργασία µε την Μαρία Σ. Αποστολάτου τα θεατρικά έργα Η εκδίκηση είναι γένους Θηλυκού, Ήτοι µεν πρώτιστα άνθρωπος γένετο, Το Μαγαζάκι των αυτοκτονιών (διασκευή), Μέδουσα, κοινωνικός µονόλογος µε θέµα τη σεξουαλική κακοποίηση των γυναικών, η παράσταση, µάλιστα, τέθηκε υπό την αιγίδα της Γενικής Γραµµατείας Δηµογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των φύλων, Τα εγγόνια της Νικολίτσας. Έχει γράψει, σκηνοθετήσει και παίξει ως ηθοποιός στην παιδική παράσταση Η Γκρι Πόλη, η οποία διασκευάστηκε και εκδόθηκε σε βιβλίο µαζί µε το cd µε τα πρωτότυπα τραγούδια του έργου απ’ τις εκδόσεις iWrite. Έχει γράψει κείµενα και είχε την καλλιτεχνική επιµέλεια σε διάφορα stand up comedy shows, ενώ συµµετείχε στο πολυσυγγραφικό µυθιστόρηµα Εξ αποστάσεως. Τα τελευταία χρόνια έχει διδάξει πληθώρα σεµιναρίων υποκριτικής, συγγραφής παραµυθιού, λογοτεχνικού κειµένου και θεατρικού έργου.
Θεατρικά έργα
Μέδουσα (2022), Εκδόσεις iWrite

Μέδουσα – Κωνσταντίνος Παλίλης & Μαρία Σ. Αποστολάτου

Μέδουσα


Η Αλίκη είναι ένα κορίτσι που µπαίνει στην εφηβεία και ο πατριός της αρχίζει σταδιακά να την προσεγγίζει σεξουαλικά, ώσπου τη βιάζει κατ’ εξακολούθηση. Εκείνη, δεν λέει σε κανέναν τι της συµβαίνει και προσπαθεί να βρει λύσεις για να ξεφύγει. Καταλήγει ότι ο µόνος τρόπος για να τον σταµατήσει, είναι να σπουδάσει σε επαρχιακή πόλη και ν’ αποµακρυνθεί απ’ τον πατριό-βιαστή της. Παράλληλα, αποφασίζει ότι, αφού δεν µπορεί να τιµωρήσει εκείνον για τις πράξεις του, θα εκδικηθεί άντρες που, ενώ έχουν τα πάντα (γυναίκα, οικογένεια, δουλειά, χρήµατα), ψάχνουν την επιβεβαίωση µια νεαρής γυναίκας. Ορµώµενη απ’ τον µύθο της Μέδουσας που πέτρωνε τους άντρες, η Αλίκη αποφασίζει να τους «πετρώνει», παίρνοντάς τους τη σταθερότητα που δίνει στον άντρα αυτοπεποίθηση και εξουσία πάνω στις γυναίκες. Καταφέρνει να φύγει και να πραγµατοποιήσει το σχέδιό της, όµως ο πατριός της την ακολουθεί και συνεχίζει να την κακοποιεί. Ο ρόλος της ως Μέδουσα τη µετατρέπει από θύµα σε θύτη και η νέα της ζωή, µε αποκορύφωµα τον έρωτα, την κάνουν να συνειδητοποιήσει ότι δεν θέλει πλέον να εκδικηθεί, αλλά να ζήσει όπως κάθε άλλη κοπέλα.

Θεατρικό, Εκδόσεις iWrite, 2022, 38 σελ.

Πηγές: Biblionet, Εκδόσεις iWrite