Εργάζεται ως δημοσιογράφος από το 1987. Είναι προϊστάμενος εξωτερικού δελτίου στην τηλεόραση του ALPHA. Συγγραφέας άλλων δύο βιβλίων: “Ένας επιτυχημένος άνθρωπος”, εκδ. Ι. Σιδέρης (μυθιστόρημα) και “40+.Το φαινόμενο των νέων ηγετών στη διεθνή πολιτική σκηνή”, εκδ. Ι. Σιδέρης. Υπήρξε συν-εκδότης του λογοτεχνικού περιοδικού “Προσωπείο”. Έχει συνεργαστεί με εφημερίδες και περιοδικά.
Ένας επιτυχημένος άνθρωπος… (2005), Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
Μια τυχαία ημέρα (2022), Οδός Πανός
Δοκίμια-Μελέτες-Πολιτική
40+: Το φαινόμενο των νέων ηγετών στη διεθνή πολιτική σκηνή (2009), Εκδόσεις Ι. Σιδέρης
Μια τυχαία ημέρα – Πέτρος Γκάτζιας
Μυθιστόρημα αγάπης και αλήθειας, σκληρής ζωής. Όλα με την αλήθεια μιας εποχής.
Μυθιστόρημα, Οδός Πανός, 2022, 140 σελ.
40+ – Πέτρος Γκάτζιας
Το φαινόμενο
των νέων ηγετών
στη διεθνή πολιτική σκηνή
Ευρώπη, Ηνωμένες Πολιτείες, Ρωσία. Πόσο τελικά αποτελούν φαινόμενο οι νέοι ηγέτες σήμερα; Προσπαθούν να εφαρμόσουν μια ενδεχομένως ριζοσπαστική πολιτική ή παραμένουν δέσμιοι των επιλογών του παρελθόντος;
Πολιτικοί που βρίσκονται στην ηλικία των σαράντα αναλαμβάνουν τα ηνία χωρών όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ισπανία, η Ρωσία και η Ουκρανία.
Ο Αμερικανός νέος πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, ο Ισπανός πρωθυπουργός Χοσέ Λουίς Ροδρίγκεθ Θαπατέρο αλλά και οι ηγέτες των βαλκανικών χωρών και των Δημοκρατιών της πρώην Σοβιετικής Ένωσης μπορεί να κατηγορούνται για απειρία, ειδικά σε θέματα εξωτερικής πολιτικής, όμως συγκεντρώνουν εκατομμύρια ψήφους στις εκλογές.
Οι νέοι πολιτικοί δεν αφήνουν αδιάφορους ούτε τους παραδοσιακούς ηγέτες όπως τον Γάλλο Νικολά Σαρκοζί και τον Ιταλό Σίλβιο Μπερλουσκόνι που επιλέγουν να στελεχώσουν τις κυβερνήσεις τους με νέα πρόσωπα.
Το “40+” καταγράφει την επιτυχημένη πορεία αυτών των ανθρώπων, δίνει απαντήσεις για το πως βρέθηκαν στην εξουσία και αναρωτιέται αν τελικά οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν…
Περιέχει Βιβλιογραφία
Δοκίμιο, Πολιτική, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης, 2009, 127 σελ.
Ένας επιτυχημένος άνθρωπος… – Πέτρος Γκάτζιας
Οι ήρωες μιας ιστορίας είναι παράξενοι τύποι. Υπάρχουν και δεν υπάρχουν. Σίγουρα πάντως δεν μπορείς να τους συναντήσεις στο δρόμο, εκτός και αν γράψεις για μια πραγματική υπόθεση. Ο Αλέξης, η Βένια, ο Δημήτρης, ο Ρούσσος, η Λουίζα και όλοι οι υπόλοιποι ζουν σε έναν φανταστικό, επινοημένο κόσμο, αλλά διεκδικούν από ένα κομμάτι του δημιουργού τους στην προσπάθειά τους να μοιάζουν αληθινοί, ζωντανοί. Ο Αλέξης είναι ένας επιτυχημένος άνθρωπος ή τουλάχιστον έτσι νομίζει. Τα άρθρα του και τα ρεπορτάζ του στην εφημερίδα όπου εργάζεται έχουν αυξήσει τις πωλήσεις και έχουν αναγκάσει φίλους και εχθρούς να τον υπολογίζουν, μόνο που εκείνος γράφει ψέμματα, συνειδητά. Πάντοτε θεωρούσα ότι η είδηση είναι ένα παράξενο πράγμα όπως ακριβώς και οι ήρωες μιας ιστορίας, ίσως γι’ αυτό έγινα δημοσιογράφος και βέβαια γι’ αυτό επέλεξα ο πρωταγωνιστής της πρώτης μου μεγάλης αφήγησης να είναι δημοσιογράφος, ήταν πιο βολικό. Η αλήθεια είναι ότι αφορμή για να γράψω την ιστορία στάθηκε η αποκάλυψη ότι ένας ρεπόρτερ των Νιου Γιορκ Τάιμς, ο Τζέισον Μπλερ, κατασκεύαζε τα ρεπορτάζ του. Από εκεί και έπειτα ο δρόμος είχε ανοίξει. Βέβαια πάντοτε κάποιος δημοσιογράφος επινοούσε τα ρεπορτάζ του και πάντοτε κάποιος έκανε αυτό το επάγγελμα γιατί δεν θα μπορούσε να ζήσει ως συγγραφέας. Πολλές από τις ειδήσεις που αναφέρονται είναι πραγματικές, όχι όμως και τα πρόσωπα της υπόθεσης. Δεν υπάρχουν! Υπάρχουν μόνο οι σκέψεις τους για το τι είναι αλήθεια και τι ψέμα. Εγώ, απλώς αναρωτήθηκα εάν ένοιωθαν τύψεις, όπως ο Αλέξης. Μερικά πράγματα πρέπει να καταγράφονται όταν πυκνώνουν τα βήματα στην πόρτα και όταν τα πρόσωπα θέλουν να γίνουν πρωταγωνιστές, να μιλήσουν, να ζήσουν σαν πραγματικοί άνθρωποι, να βγουν από το μυαλό και να μοιραστούν τις σκέψεις τους. Να κολυμπήσουν κάτω από το νερό, όπως έλεγε ο Φιτζέραλντ, κρατώντας την αναπνοή τους.
Πρόλογος: Γιώργος Οικονομέας
Μυθιστόρημα, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης, 2005, 247 σελ.
Πηγές: Biblionet, Οδός Πανός, Εκδόσεις Ι. Σιδέρης