Σπούδασε ψυχολογία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε το διδακτορικό της στην ψυχανάλυση στο University College του Λονδίνου. Παράλληλα, παρακολούθησε τα σεμινάρια ποίησης του ΕΚΕΒΙ με τον ποιητή Στρατή Πασχάλη. Εργάζεται ως ψυχολόγος σε ψυχιατρικά νοσοκομεία και, παράλληλα, ως σύμβουλος ψυχικής υγείας. Γράφει και εκδίδει ποιήματα σε έντυπα και ηλεκτρονικά λογοτεχνικά περιοδικά. Το “Οι κερασιές το χειμώνα είναι μια κόκκινη επανάσταση” (Γαβριηλίδης 2012), αποτέλεσε το πρώτο της ποιητικό βιβλίο.
Οι κερασιές το χειμώνα είναι μια κόκκινη επανάσταση (2012), Γαβριηλίδης
Η θηλή της λήθης (2018), Γαβριηλίδης
Συλλογικά έργα
Ποιητές στη σκιά (2012), Γαβριηλίδης
Λόγος και εικόνα (2014), Γαβριηλίδης
35 under 35 (2018), Υπουργείο Πολιτισμού. Διεύθυνση Γραμμάτων
Η θηλή της λήθης – Χάρις Κοντού
ΚΥΒΕΛΗΣ 3
Στο πλωτό καράβι της λίμνης της Ζυρίχης
Φάγαμε καραβίδες
Ρουφήξαμε τα μεδούλια των ψαριών
Κι ύστερα μου μίλησες για δαχτυλίδια
Και για κόσμους
Τους γιους μας που θα κρεμιούνται απ’ τα μανίκια μας
Τα τραπέζια, τα κόκκινα μπαζάρ
Χριστοί ακόμα και τα κορίτσια μας!
Όλα σ’ αφθονία, σκέφτηκα,
Κι ένα γερό στροφιλίκι
Να κόβει το σκοινί στο σύμπαν-σήμερα,
Στο σύμπαν-πέτρα
Τραυλίζεις
Και πότε μεγάλωσε τόσο ο κόσμος;
Τα ψάρια, τα διαμάντια,
Εκείνον τον καθρέφτη
Εσύ κι εσύ
Θα σας φυλάω πάντα
Στο παιδικό μου δωμάτιο
Κυβέλης 3, στο Γαλάτσι
Ποίηση, Γαβριηλίδης, 2018, 56 σελ.
Οι κερασιές το χειμώνα είναι μια κόκκινη επανάσταση – Χάρις Κοντού
Η ηθοποιός και το ερωτευμένο βλέφαρο
Το δάκρυ του είναι μια ψηλή μελαγχρινή γυναίκα με
απαλά χείλη, κίτρινους βόλους για μάτια που σε τυ-
φλώνουν και σε ντύνουν αστραπή. Φοράει αίμα, να
αγκαλιάσει το τρυφερό γυναικείο του δάκρυ. Να σύρει
κόμπους απ’ το λαιμό στα βλέφαρα. Κι όταν ξαπλώνει,
η καρδιά του το τραβάει προς τα πίσω. Κι όταν πάει
να σηκωθεί, τα σεντόνια βάφουν το σώμα του λευκό,
γίνεται αόρατος. Όταν αμφιβάλλει, έρχεται πάλι η ατι-
μασμένη γυναίκα και κλαίει στον ώμο του. Κι όταν λοι-
δορεί, μια θλίψη από σκοτάδι κηλιδώνει το πορτρέτο
του και γίνεται πιο αβάσταχτος από ποτέ.
Ποίηση, Γαβριηλίδης, 2012, 46 σελ.
Πηγές: Biblionet, Γαβριηλίδης